vilken besvikelse!

måste berätta vad som hände igår!

Jag var hemma och grejade åså när det ringde på dörren, jag öppnade och där stod en man med en massa rosor i famnen (säkert 100st) och så hade han en namnbricka. Den första tanken som slog mig var

 "åh vad kul, någon har skickat blommor till mig bara så där. hihi".

Men den tanken slog mannen sönder på en gång och frågade om jag ville KÖPA rosor. 

- Nej det vill jag inte!! sa jag då och stängde dörren.

Kom på att jag nog lät lite otrevlig men vafan jag blev ju besviken, trodde ju att jag skulle få alla rosor, så vill de sälja skiten. jävla bajs. Jag som trodde jag hade en hemlig beundrare ;) haha!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0