en sån där lista du vet.

Vilken svordom använder du mest? Fan eller jävla
Äger du en iPod? nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 9.30 på helger :) annars 06.00
Hur många resväskor äger du? 1 trasig
Använder du flip-flops? Ja, men inte på stranden för då får man skavsår mellan tårna. aj aj aj!
Var köper du dina matvaror ifrån? ICA :)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? vara med på bilden, linslus :)
Vilken var den senaste filmen du såg? jag vet ej
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän :)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en bostadsrätt o bil :)
Har någon någonsin kallat dig lat? ja ganska ofta händer det :)
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Jag har ingen cd-spelare.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Bruno Mars
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja, men hemligheter avslöjar man inte!!!
När var senast någon stötte på dig? Häromdagen (över nätet) IRL så är det nog nån vecka el månad sen, ingen aning faktiskt :P
Vad åt du till middag senast? Potatisbullar, bacon, creme fraiche och rödlök :)
Använder du huvtröjor? jodå :)
Kan du vissla? Japp
Vem var den senaste som ringde dig? Pappa
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Spökhuset :D annars bergodalbana (speciellt INSANE på grönan) 
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? haha det är jag stensäker på, lika mkt som jag snackar skit :P alla snacka väl skit, den enda sanna glädjen är skadeglädjen!!!!
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0243
Tittade du på tecknat när du var liten? Japp.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Kupolen ofc ;)
Hur många syskon har du? 1 helsyskon 3 halvsyskon
Är du blyg inför det motsatta könet? Nja.. iaf om jag är förtjust i denna.
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen film tror jag.. men serier, typ Mia & Klara :D
Äger du några band t-shirts? Näpp
När flög du senast? Från turkiet till sverige augusti 08
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4.
Läser du för skojs skull? Nej verkligen inte! möjligtvis tidningar, men inte böcker!
Pratar du några andra språk? Engelska, liiiiiiiiiiite tyska
Diskar du din egen disk? Ja, katterna har inte lärt sig ännu..
Har du gråtit offentligt? Ja.. jag bölar jämt när det blir för känslosamt! 
Har du en stationär dator eller en laptop? En lappetoppe
Försöker du alltid lära dig nya saker? Inte alltid, men tycker att det är kul
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? oh ja! tatuering i höst förhoppningsvis ;)
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? det ska inte bero på könet, utan vem som har det bäst ställt ekonomiskt ;) nej men det beror väl på situationen. Jag skulle inte förvänta mig det, men erbjöd han sig så skulle jag nog bara säga emot en gång ;)
Kan du kasta macka? Ja fast inte särskilt bra!
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
Vad har du med dig in på bion? Drickbart, ätbart och sällskap
Vem var din favoritlärare och varför? Margot, härlig gammal tant på hemkunskapen :)
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej, inte vad jag vet.
Vad har du för väder? Mörkt o kallt :P
Har du en blogg? Nää.. eller jo just ja det har jag ju!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Bild & Idrott
Gillar du att flyga? Ja :)
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humoristisk, empatisk
När sov du senast på golvet? Hos Malin för ett tag sedan. :P
Vilken är din favoritdrink? en klassiker - Red bull vodka! annars brukar jag bara säga att jag vill ha en drink med fruktsmak, så då blandar de lite på måfå :P
Gillar du din boende-situation? Nja, lägenheten i sig duger. Men grannarna är förjävla jobbiga och det skulle inte skada att kunna stänga till sovrummet på dagtid så jag slipper ha en pälsbeklädd säng pga mina katter.
Vilken är din mammas hemstad? Borlänge? vet inte vart hon kom från början, hon är adopterad.
Din pappas hemstad? Borlänge? :P
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Sex timmar minst, men helst 12 timmar.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Mer pga mobilen. 
Vilken är din favoritfrukt? Banan eller clementin
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? nej inte direkt.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ibland, jag ser det och påpekar det om det är nödvändigt. Har växt upp med en förälder som har dyslexi så har förstått att det är väldigt svårt o jobbigt för de som har det. Själv har jag inga problem med stavning, dock är väl grammatiken säkert inte felfri :P
Tror du på liv på andra planeter? Nej
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? borde inte nämnas här ifall personen i fråga läser.. jag berättar oftast inte för folk när jag blir arg/besviken på dem. Vet inte varför.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Gud finns inte, det är bara påhitt.
Vad var det senaste du åt? Macka med ägg o Kalles randiga
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det beror på från individ till individ, men överlag det motsatta könet.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Döptes till Elisabeth, heter Lisa idag. Lång historia, men Elisabeth var väl nå släktnamn I guess.
Gillar du senap? Ja, det är gott.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Skärp dig förihelvete, du klarar det här. (ja jag säger detta högt till mig själv med jämna mellanrum :P) 
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JA :D
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Pippi Långstrump? haha nej jag vet inte :P
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej, men jag har tittat en hel del :)
Tycker du om att krama folk? Ja, men bara folk jag känner igen.
Skulle du säga att du är trendig? Oh ja, :P nej jag använder det jag tkr är snyggt, ibland även fula plagg pga att de är så sjukt bekväma o mysiga :P
Äger du en digitalkamera? Ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Bella i Twilight.. :S nå tjejer i 12 årsåldern som var helt övertygade om att jag var hon och ville veta om jag hade pussat Edward på riktigt. haha
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ibland, ibland inte. Beror på person o tillfälle.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Min Emil-bok som jag gjort.
Tycker du att du är attraktiv? Haha.. nja :P
Vad är du allergisk mot? Pollen
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.. fick det förut och var veggie då.. men nu har jag inga problem med att äta kött. vet inte varför.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?  Mattias? Antagligen något på M eftersom alla mina andra syskon heter ngt på M. Men så blev jag mobbad ändå. NI HADE VÄL KUNNA DÖPT MIG TILL MAJA, KORT O BRA!!? :P nej nu blev det Maria, Malin, Markus o Lisa (ELISABETH).
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla som orkar skriva :P


Kommentarer
Postat av: Mams

Hade faktiskt Maja på lut....men vet inte varför det blev som det blev. :-(( Du kan väl byta.....

2011-03-27 @ 19:40:16
Postat av: eveline

Hej,

jag har frågestund på min blogg nu.

Skriv lite frågor så har du gjort min dag.



btw, snygg design :)

2011-03-27 @ 20:35:24
URL: http://evelinees.blogg.se/
Postat av: Anna

Gillar det här:



Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Kupolen ofc ;)



Det där var ungefär som att svara "Banan" på "Hur många frukter äter du per dag?"



:D:D

2011-03-31 @ 11:59:03
URL: http://kapsuzette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0