potatismos! <3

det finns ingen godare "vardagsmat" än hemlagat potatismos! Sååååå ini helvete gott! Så när jag har gjort mos så slickar jag av visparna från elvispen, sleven  som jag tagit moset med( självklart efter att moset tagit slut) och sedan tar jag en slickepott och gör rent kastrullen från mos. Mums! inget får gå till spillo! och nu är jag mätt! :)



Har förövrigt haft en awsome dag i Bergebo med mina söta knattar som kämpat sig fram på längdskidor, envisa som små bin ;) mkt stolt är jag! vi hade solsken hela dagen och ingen unge gjorde sig allvarligt illa!

och veeeet niii vaaad? På fredag ska jag på studiebesök hos brandkåren! Jag lyckas verkligen tajma in mina VFU-dagar när det är en massa roliga aktiviteter! love it! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0