pluggeliplugg

sitter här hemma i mitt kök och försöker skriva ihop ett PM på 3 sidor.. jättelite ju, MEN jag är så opepp på att plugga! Jag tänker bara på alla andra roliga saker jag ska göra nu de kommande veckorna, och vill planera för dem ist :P men men!

Kom även på att jag har 2 invites till Spotify free som jag kan dela ut till snälla själar.

Spotify free är alltså den versionen då du kan lyssna obegränsat mkt men det kommer reklam lite då och då. Fungerar ej i mobilen eller offlinemode. Så posta en kommentar med motivering om varför just DU ska få en invite! :)

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag vill ha Spotify :)

Bara för att jag är så söt ;)

2011-03-20 @ 09:30:50
URL: http://bjurstroms.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag vill gärna ha en invite för jag tänkte

ge den till en tjej som jag tycker om som älskar musik :D

2011-03-28 @ 14:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0