my lovely studentekonomi!

44 kr på kontot en fredag känns bra. Får skippa både utgång, lördagsgodis och andra gottigheter denna helg. blä! sen november så har jag haft minst 1 stor extra utgift varje månad. Alltså utöver hyran, matkassa, busskort, telefon, bredband, el m.m. och helvetet fortsätter ända in i juni/juli!

November: Julklappar
December: Nyår i Orsa
Januari: Introduktionsveckan
Februari: Stockholmsresa
Mars: Mamma fyller 60, alltså måste man köpa lite dyrare present än vanligt!
April: JAG FYLLER ÅR! hoppas jag får lite extra i kassan då ist!
Maj: 2000 kr mindre från CSN
Juni: INGET från CSN.

Känner verkligen att jag ser framemot denna vår/sommar. Inte på den ekonomiska biten dock!


Jag får panik snart, och ja jag vet jag ska inte klaga för det finns de som har det värre än mig. Men det är min blogg så jag klagar ändå! Så det så!

Kommentarer
Postat av: Annnna

Jag har också dåligt med pengar, bara för att jag köpt jäkla glasögon den här månaden :( Dumma mars!

2011-03-18 @ 23:15:22
URL: http://kapsuzette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0