från 0 till 100

Idag var det en helt oplanerad dag, hade tänkt sitta hemma och spela tv-spel och gitarr, kanske plugga lite. Men så blev det inte, det blev fullt upp ist! (förklaringen till mitt rubrikval) Malin skulle till kupolen och undrade om jag ville göra henne sällskap, varför inte? skitkul ju :) helt plötsligt var även Catherine i Borlänge, så vi traskade runt på kupolen och sen smet C iväg på en arbetsintervju och vips så hade hon fått extrajobb. snacka om flyt :) så det firade vi med en fika på Waynes Coffee :) Där träffade jag även på mina gamla kollegor Annica och Lena som var där med kära Anna-Karin som även hon är en gammal kollega, men är nuvarande kan man säga eftersom hon jobbar på samma skola som jag har min praktik på! :) Jag, Malin o Catherine avverkade säkert 2h på Waynes :P men skittrevligt var det, mer sånt i min vardag tack! :) Helt plötsligt kom jag på att det var föreläsning i Falun ikväll! Ah panik!!! Jag, Malin o Emelie hade anmält oss, men Malin hade glömt bort och kunde inte längre, så ringde Emelie som låg o sov middag och underrättade henne om att jag skulle dyka upp såsmåningom. Hade inte alls planerat denna dag som jag tänkt! :P Men bilade med Catherine till falun, köpte en matlåda, slängde i mig den  hemma hos Emelie och sedan fick  vi gå i RASK takt till högskolan! Vi kom bara 7 min försent ;) Så vi klarade oss på den akademiska kvarten ;)

Föreläsningen handlade om Neuropsykologiska Funktionsnedsättningar (ex. ADHD, damp, Aspergers m.m.) Den var verkligen jätteintressant och givande. Tummen upp! :)

Och nu är jag hemma, ligger i sängen o kikar på Big Brother. Hann även med en dusch innan jag landade framför tvn :) Imorn är det introduktionsföreläsning om observationer kl 9-12 på högskolan, sen på em ska jag övningsköra. Allt går i 140km/h nu känns det som :P hihi! Men har haft en underbart bra dag iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0