mmm.. mat!

har blivit helt besatt i nachotallrik. så jag har rena Tacobar här hemma i köket..! har allt jag behöver i kylen så kan jag bara plocka ihop en tallrik, in i micron, sen på med sallad, gräddfil, tacosås och guacamole! mmmums! att jag inte kommit på detta förut!! :O

har förresten varit vaken sedan 01.00 inatt.. så nu har jag varit vaken i 16 h! undrar när jag kommer somna ikväll :P om en timme kanske? haha! har dock pluggat hela morgonen, har fixat alla kompletteringar nu iaf. Börjat läsa lite (liiite för sent) och fundra på vad jag ska skriva för foruminlägg.. ska fixa det imorn har ja bestämt! sen vare ju portfolion och en film vi ska göra.. allt detta innan 23 jan.. suck :P men men! det är bara och bita i det sura äpplet, jag börjar ju se ljuset iaf! Nästa kurs kommer bli sååååå awsome! =D mihihihiih....

nej nu ska jag kika på tv en stund, antagligen kommer jag somna också :P

hare gutt, hajdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0