long long time ago..

Nu var det alldeles för länge sedan som jag skrev ngt här.. så jag får väl ta mig lite tid till det  nu då!

Just nu har jag precis ätit upp den sista smörgåsen i mitt hem, nu ska jag förhoppningsvis aldrig mer börja att äta en massa mackor. Ska bara unna mig något extra gott bröd om man ska äta soppa eller nån annan mat då man vill ha en brödbit till. Detta har jag gjort eftersom jag äter alldeles för mycket smörgåsar, jag kan leva på smörgåsar flera dagar när jag inte orkar laga mat. Men nu äre slut på det =)


Måste även berätta att jag har upptäckt ett nytt tv-program som jag tycker om, RuPauls dragrace! Så jävla kul att se karlarna förvandla sig till tjejer..  nästan läskigt hur bra resultatet blir! haha =D underhållning, yes it is!


Om 5 dagar så fyller jag 21 år, vilket resulterar i att jag får åka på kryssning utan målsman! Woho! ;)

nej nu ska jag kika på de sista minuterna av dagens Big Brother avsnitt =D


pyss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0