skitsnack sårar..

man blir ganska lack när man läser en "kompis" blogg och märker att hon skriver skit om en. hon nämner inte mitt namn, men jag känner igen mig i det hon skriver. hon skriver nämligen att hennes kompis har en bästa kompis (som är jag) som slutat höra av sig.. osv.. men sanningen är att jag är inte den enda som inte hör av mig.. man är faktiskt två stycken i en vänskap. ja jag vet att jag varit dålig på att höra av mig, men jag har skitmkt i skolan, jag har fått nya kompisar som jag faktiskt går i skolan med så det är inte så jävla konstigt att jag träffar dem mer än mina andra kompisar, och ja jag har skaffat pojkvän. Men när man är nykär så blir det lätt att kompisarna kan hamna i skym undan ibland, även fast man inte ska göra så. och man pratar hela tiden om killen och man vill berätta allt.. det kände jag att jag gjorde när min kompis hade träffat en kille i våras, men jag accepterade det även om det var jobbigt men jag förstod att det skulle gå över förr eller senare. men tydligen kan man inte få samma respons tillbaka. tack.

och varför inte säga direkt till mig att "hörrudu nu är du lite dålig på att höra av dig" eller liknande. men nu tänker jag vara lika vrång genom att skriva ett jävla blogginlägg och nu se om min "kompis" skvallrar vidare om det här till hon som jag inte hör av mig till.. får väl se om 3e världskriget bryter ut nu, men vafan vi är väl vuxna människor. kom igen! suck.


ja jag är arg. (och ledsen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0