roadtrip

kom nyss hem från min o Jonas miniroadtrip som var till Rättvik. Han besiktade bilen och det gick väl sådär.. det var nåt med bromsen på vänster bak. Men men..! Efter att vi lämnat bilprovningen åkte vi till Hjultorget i Insjön och sprang in på Lager70. Det första som händer är att jag ser typ fem tröjor jag vill ha, men är ju typ pank så det var bara att "se men inte köpa" för min del. Jonas frossade i jackor, ett tag höll han i tre st! Men det slutade med en jacka, en skjorta och en snickers för honom! Sen bilade vi hem till Borlänge i mörkret, och nu har vi skiljts åt för att båda ska spendera resten av kvällen åt studier! Tråkigt men nödvändigt!

Förövrigt så träffade jag en bekant på Lager70! Ni som gick i NPNV06 med mig kan ju läsa detta! Gunnel Testad i egen hög person! Oj oj :P Hon berättade att NPNV09 var väldigt ambitiösa och studieinriktade, dock endast 13 st! sen beklagade hon sig över att NPNV07 hade varit en så stökig klass! haha :P lite roligt att hon skvallrar till mig tkr jag ;) Hon tyckte även att jag gjort ett bra val att läsa till förskollärare! Efter att vi hade pratat och sagt hejdå till varandra kom hon tillbaka och berättade att hon var lite förkyld också ! Så jag fick ju lov att säga "krya på dig"! ( haha! )


Nu ska resten av kvällen vigas åt studier! Amen!

Kommentarer
Postat av: Emma Jansson

Va roligt! Lite "skvallerkärring", älskar sånt! Jag vill också träffa lite gamla rävar, hehe!

2010-10-18 @ 20:11:24
URL: http://emmajansdotter.blogg.se/
Postat av: Emma Jansson

Fick den för ett tag sen, startade en helt ny blogg, inte en blogg.se. Men sen gick jag tillbaka till min gamla, gillade den bättre! Hihi!

2010-10-19 @ 06:27:19
URL: http://emmajansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0