nystart!

Har fått blogglusten tillbaka igen! så nu får vi se hur länge detta håller! ;)

så vad har hänt sen sist? ja det har hänt mycket bra saker och mycket dåliga saker den här sommaren... men tänker fokusera på det positiva nu!

Jag har:

  • börjat läsa till förskollärare på högskolan i Falun!
  • vunnit titeln "terminens blåbär" under introduktionsveckorna, vilket betyder jag var den som var mest aktiv på tävlingar m.m. , fullast och gjorde bort mig mest! (eller nåt i den stilen!)
  • träffat Jonas som nu är min pojkvän <3
  • klarat första tentan, som dessutom var muntlig!
  • fått en massa nya underbara vänner!

och en massa mer har hänt, men det var de sakerna jag kom på just nu!

Nu i helgen så var jag, Malin, Catherine och Emelie hem till Erika i vår klass och blev fotograferade, av Malin! :) Det var skitkul, lägger upp några bilder så ni får se.. det finns fler på FB :)  Min header är en av bilderna, och så kommer det några här nedanför!




Är grymt nöjd med bilderna :) tack Malin!! :) Nej nu måste jag ta tag i allt som skall hinnas med innan jag ska åka till Rättvik med Jonas kl fyra.. han ska nämligen besikta bilen där och jag är snäll och följer med som sällskap ;) eller det är väl han som är snäll att låta mig följa med, får aldrig nog av hans sällskap! <3

Hoppas några läsare hittade hit iaf! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: tove

vad roligt att du har kommit igång med bloggen igen! :)

kram

2010-10-18 @ 14:41:24
URL: http://tovelouice.blogg.se/
Postat av: malin systeryster

Hej Lisa! Fin blogg och härliga höstbilder!! Är hon hobbyfotograf eller jobbar hon med det? Duktig iaf! Må så gott, kram!

2010-10-18 @ 19:21:15
Postat av: ANNA SUPDERDUPER FRIBERG

Wohooo, heja Lisa :D

2010-10-18 @ 19:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0