I´ll be missing you

det är som man säger.. När det verkar vara för bra för att vara sant så är det oftast det.


Jonas, du kommer alltid att vara speciell för mig. Har aldrig fått så starka känslor för någon förut och det kommer att ta tid att komma över dig. Men jag uppskattar din ärlighet och att du gjorde det öga mot öga. Att du höll om mig ända tills jag valde att släppa taget om din famn. Det finns inga bra sätt att göra slut på, men du gjorde på ett så bra sätt man kan göra det och det känns bra. Det betyder ju att du faktiskt bryr dig om mig och det får jag ha som tröst. Men självklart hade jag hoppats på att slippa höra de orden. För jag är verkligen kär i dig, på riktigt! <3




Just nu känner jag bara ett tomrum inom mig.

</3

Kommentarer
Postat av: lisa johansson

slarvan... var rädd om dig! tiden läker alla sår <3

2010-10-22 @ 09:10:23
URL: http://lllissie.blogg.se/
Postat av: Fiah

Om du känner att du behöver prata så kan du ringa till mig. Spelar ingen roll vilken tid på dygnet! Det kan vara skönt att bara få skrika ur sig lite!

<3

2010-10-22 @ 18:02:46
URL: http://bjurstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0