har ingen vettig rubrik i lager

Dagen började med att jag cyklade(!!) i kylan till Kupolen för att träffa min älskade bästa vän Ida som jag inte träffat på hur länge som helst! Så vi gick o kikade i lite affärer och slutligen hamnade vi på Waynes där vi tog en fika! Kaffe & ostfralla as usual :P Sen när Ida åkte hem så cyklade jag hem till mitt kaos. Har inte brytt mig om nånting de senaste dagarna, hur stökigt som helst. Massor med disk över hela lägenheten, kläder över hela golvet, obäddad säng, reklam över hela köksbordet och en tom vinflaska på vardagsrumsbordet osv.. men nu orkar jag inte deppa mer, blir ju bara att må sämre av det. :(

Pratade med J på FB nyss iaf, och vi kom överrens om att träffas innan helgens halloweenfest för att slippa få en konstig situation på fredag när vi kommer se varandra på kåren och dessutom vara berusade. Känns jobbigt, men det är nog bättre så än att vi ses först på halloweenfesten, kommer nog bara bli fel då. Jag hoppas jag kan bortse från det som hänt då och fortfarande kunna ha roligt med mina vänner. åh usch, blandade känslor nu.. skönt att ha pratat med honom men samtidigt rev det ju upp lite av den "fasad" jag försökt bygga dessa dagar.

nog talat för min del. godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0