Hållbar utveckling


Har nyss kommit hem från skolan, har haft seminarium och diskuterat hållbar utveckling utifrån olika perspektiv. För första gången sen jag började på högskolan så kände jag att jag kunde delta aktivt i diskussionen. Vilken lättnad! Inga vetenskapliga ord eller komplicerade saker, utan bara hållbar utveckling..! Så är nöjd med dagen, trots att det regnar! Lämnade dock cykeln på stan och åkte buss hem till Lergärdet. Så nu måste jag snart ta buissen tillbaka till stan och cykla hem på cykeln, dock iförd regnställ eller om det hinner sluta regna! :P Måste även handla, har slut på mjölk,smör,ketchup och mjukt bröd! så nu kan jag inte äta något i princip! :P

Imorgon har jag vfu i en förskoleklass, så kul det ska bli! :D och får träffa min kära Anna-Karin igen! :D



förresten, om det finns någon där ute som vill åka till lager70 I INSJÖN (blge är inte alls lika bra) med mig typ 30 okt, och har BIL + KÖRKORT så får ni jättegärna höra av er :) Jag kan bjussa på mat som tack för att jag får åka med i bilen ;)

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0