sick dream! :S

igår eftermiddag när jag kommit hem från vfu:n och var allmänt hängig så somnade jag till framför tvn men vaknade till med ett ryck varenda gång jag slumrade till. Anledningen till detta var att jag började drömma (varenda gång jag nickade till) att mitt huvud trycktes ner i en tunna vatten så att jag inte kunde andas. Vidrig dröm vill jag lova, och fick typ panik av att jag var så pass trött att jag somnade till hela tiden. usch.


idag har det varit en skitbra dag. superbra dag på vfu:n då jag fick ha arbetspass med hela klassen, eller jag tog de i smågrupper om 4 elever, men gick igenom hela klassen! Så kul! :) Sen läste jag även en saga, som jag ska läsa klart imorn. De tyckte att den var så bra att jag inte fick sluta läsa, men tyvärr fanns det inte tid nog att läsa klart den. Så det fick bli en "cliffhanger" tills imorn :)

Observationsuppgiften känns sååå booring nu.. i början var det askul att skriva den, men nu är jag så trött när jag kommer hem om dagarna att jag inte orkar tänka. har dock skrivit klart dokument 1, så får skriva reflektionen imorn! Går nog bra, sen har jag ju heeelg :D


sitter och myser med julmusik nu! har faktiskt fastnat för Amy Diamonds jullåtar! haha! de är faktiskt fina! men favoriterna är ju

Busungarna - Tomten jag vill ha en riktig jul
Adolphson & Falk - Mer Jul
Wham! -Last Christmas


Åh älskade vinter! <3 nu vill jag ha juuuuuuuul :D

Puss & Kram / Lisaaaaa

Kommentarer
Postat av: sofia

'My grown up christmas list' med Kelly Clarkson är sjukt fin också :D

2010-11-21 @ 19:19:34
URL: http://bjurstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0