sleepless nights in Lergärdet..

kan ju börja med att berätta att i detta inlägg kommer jag släppa ur mig typ alla mina tankar jag har inom mig i hopp om att jag ska kunna sova efter det.

..de senaste nätterna har jag haft skitsvårt att somna.. somnar så sent som 3-4 på nätterna och sen ska man upp vid 7 igen, känns inte så kul! Men det är tusen tankar i huvudet hela tiden.. för några dagar sen var det pga ovissheten om tentaresultatet, så fort jag fått reda på det så kom det ngt nytt att ligga o grubbla över.. de två senaste nätterna så har jag gråtit över att jag saknar Emil så mycket och har hamnat i den fasen att jag inte fattar att han är död, det känns så jävla overkligt. Sen blir jag o  tänka på hans familj, att de ska fira jul utan honom, bara tanken får mig att storböla, så jag kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det kommer vara för hans familj. tänker på er! <3

Andra känslor kommer tillbaka, de som jag tror har så gott som försvunnit men nejdå de kommer o spökar om kvällarna, så jag ligger bara o tänker på allt o alla jag saknar. Det är lustigt vad snabbt man vänjer sig att sova bredvid någon i princip varje natt, men det tar evigheter att bli av med det behovet känns det som..  inte ens katterna hjälper. :(

Jag brukar ju alltid vara så positiv, men nu är jag väl i en svacka I guess..

Sen grubblar jag över min ekonomi, det är pest o pina att ha 8000kr/mån när man har fasta utgifter på nästan 5000kr/mån, så ska man köpa mat o dyl, sen ska man kunna ha ett roligt liv också.. visst det går väl runt, men nu står jag o jämför matvarornas priser så jag ska få så billigt som möjligt osv.. usch. det kommer ju ta evigheter innan jag sparat ihop pengar till min tatuering jag vill ha, för först o främst ska jag spara till P&L-biljett för jag SKA dit!  Måste börja söka sommarjobb också, så jag kan betala mina räkningar i sommar..

angående tatueringen så vill jag ha den NU helst, för jag vill att den ska läka ordentligt osv innan sommaren.. sen ska jag ju ta tag i mitt körkortspluggande igen. visst jag ska få gratis körlektioner och det är jag jätteglad över men det blir ju några tusen ändå.. :(

Jag får helt enkelt hoppas på att vinna på Bingolottos uppesittarkväll... då skulle jag gråta av lycka genom hela jul o nyår om jag vann en lagom stor summa där. Drömma kan man ju alltid göra.

o nu vet jag att det sitter nån bitter jävel där hemma och tänker " det finns faktiskt de som har det värre än dig!" och det är jag mkt väl medveten om, men alla har väl sånna här tankar nån gång under sitt liv.. det är ju inte direkt så att jag går o tycker synd om mig själv dag ut o dag in.. nej nej. jag brukar vara väldigt positiv för det mesta, men nu så måste jag vara i det negativa o ladda på mig lite positiv energi.


känner att jag bara blir mer o mer sur o deppig ju mer jag skriver.. (haha) ja nu skrattar jag faktiskt lite åt mig själv, men nu har jag fått utlopp för mina tankar.

       tack o hej, leverpastej! (med saltgurka!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0