funderingar..

.. har funderat ganska mkt den senaste tiden på att tatuera mig.. har velat göra det ända sen jag fyllde 18, men eftersom jag är så velig och inte vill ångra mig så har jag struntat i det.. och vissa motiv är jag glad över att jag aldrig tatuerade in haha :P så det känns ju bra.. men en sak som jag faktiskt vill tatuera och som jag inte kommer ångra heller (tror jag) är kurbits.. man lär ju ha ngt som symboliserar Dalarna när man är härifrån =) så jag har letat o letat, sen hittade jag en som jag gillade så jag började photoshopa en bild så jag skulle se hur tatueringen skulle se ut på mig på ett ungefär.. här har ni resultatet! =)


Kommentarer
Postat av: Tove

blir nog super! :)

jag vill också göra någon som symoliserar dalarna..

ha det fint, kramar!

2010-12-20 @ 16:38:23
URL: http://tovelouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0